عشق...
عشق بی انتها
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشق...
درباره وبلاگ


سلام دوستان از اینکه یه سری هم به وبلاگ من زدید ممنون . این وبلاگ متعلق به همه ی شما عزیزان است . شما می تونید با دادن نظر درباره وبلاگ برای بهتر شدن وبلاگ به من حقیر کمک کنید .با تشکر.......

پيوندها
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق بی انتها و آدرس ashghbeantha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 7095
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
حسین رفیعی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 17 / 12 / 1393برچسب:عشق, عاشقی,, :: 20:4 :: نويسنده : حسین رفیعی

گریهبي هیچ اسمی مي شه عاشق شدگریه
بي هيچ ردي از خدا رو خاك
من سال ها عاشق شدم بي او
يك حس بي تفسير وحشتناك
 
من عاشق رفتار هاي تو
اين ترس بي اندازه از دينم
تو عاشق چيزي كه پنهونه
من عاشق چيزي كه مي بينم
 
بي هیچ اسمی مي شه عاشق شد
جادوي اين دلدادگي كم نيست
تا سيب هاي كال بي تابند
حواي من تقصير آدم نيست
 
دور از تو افتادم ولي هر شب
حس مي كنم بسيار نزديكي
خاموش شد فانوس من اي كاش
گریهعادت نمي كردم به تاريكيگریه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: